DPF atslēgšana

DPF filtra atslēgšana

Auto kuri ir 2006. gada un jaunāki pārsvarā ir aprīkoti ar DPF filtru, kuru kalpošanas laiks ir īss un jauna DPF filtra cena var sasniegt 1000 EUR un vairāk. Tāpēc piedāvājam DPF atslēgšanas iespēju. Izmantojam dažādas metodes, atkarībā no modeļa, lai atspējotu DPF reģenerācijas procesu. Pēc veiksmīgas DPF atslēgšanas vadības blokā, filtru var izņemt no izplūdes, neradot kļudas vai avārijas režīmu.

Ieguvumi atslēdzot DPF filtru

  • Atkrīt dārga DPF filtra maiņa
  • Atkrīt auto avārijas režīma ieslēgšanās, ja dzinējs pēkšņi "izdomājis" ieslēgt piespiedu reģenerāciju
  • Samazināts degvielas patēriņs un ilgāks turbīnas mūžs, jo tiek izņemts izplūdes gāzu ierobežojošs elements, kurš aizkvēpšanas gadījumā rada lielu pretspiedienu

Kas ir DPF filtrs?

Dīzeļa daļiņu filtrs (DPF vai FAP saīsinājumā) ir atrodams izplūdes sistēmas sākuma sekcijā, tas ir speciāli veidots lai samazinātu dīzeļa daļiņu (kvēpi, sodrēji, pelni) caurejamību. DPF filtrs pakāpeniski aizsērēt, kā normāls filtrs kuram beidzies kalpošanas laiks. Kad tas notiek sāk darboties reģenerācijas process lai filtrs iztīrītos ik pa laikam. Diemžēl veiksmīgam procesam ir nepieciešami specifiski braukšanas apstākļi (gari pārbraucieni pa šoseju ar 2000-2500 dzinēja apgriezieniem), ja tas nav iespējams dzinēja vadība, atkarībā no DPF filtra stāvokļa, vairs nespēj veikt reģenerāciju sekmīgi, radot jaudas zudumus vai sliktākajā gadījumā radodas risks automašīnai no DPF filtra pārkaršanas.

Problēmas

Aizkvēpis DPF filtrs var radīt dažādas problēmas, piemēram, jaudas zudums, palielināts patēriņs, dzinēja atsaucība. Aizsērējuša DPF filtra radītais pretspiediens un karstums var ātri sabojāt tādu dārgu detaļu kā turbīnu.

Iespējamie cēloņi

  • Īsi pārbracieni - Auto kas vairāk tiek braukti pa pilsētu visbiežāk saskarās ar DPF problēmām, jo tas nepaspēj uzsilt. Lai DPF reģenerācijas process notiktu efektīvi un tiktu izdedzināti uzkrājušies kvēpi, vajadzīga normāla dzinēja darba temperatūra ilgāku braukšanas laiku.
  • Sensori - DPF ir vairāki sensori kas atrodas gan pirms gan pēc filtra. Šie sensori nosaka kāda ir temperatūra un spiediens pirms un pēc filtra. Ja kāds no šiem sensoriem nedarbojas, vadības bloks "nesaprot" kad jāveic reģenerācijas process.
  • Bojāts EGR - šis vārsts ir veidots lai recirkulētu izplūdes gāzes atpakaļ dzinējā pirms tās sasniedz DPF filtru. Ja EGR vārsts nedarbojas efektīvi vai ir nobloķējies, tad palielinātais izplūdes gāžu daudzums var paātrināt DPF aizsērēšanu.

Simptomi

  • Jaudas zudums
  • Augstāks degvielas patēriņš
  • Samazināta dzinēja atsaucība
  • Grūtāk piestartēt dzinēju
  • Avārijas režīms

Brīdinājumi

  • DPF lampiņa
  • Dzinēja bojājuma lampiņā
  • Kvēlsveču lampiņa

Bojājumu kodi

  • P2002 Particulate Trap Bank 1 Efficiency Below Threshold - P2002 00 - Malfunction (18434/P2002/008194)
  • P2453 Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor - P2453 00 - Implausible Signal (18885/P2453/009299)
  • P2452 Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor - P2452 00 - Elect. Malfunction (18884/P2452/009298)
  • P2454 Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor - P2454 00 - Short to GND
  • P0472 Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor - Signal too low - Defective
  • P2458 Diesel Particulate Filter P2458 00 - Regeneration Duration

 

Ja izvēlies DPF atslēgšanu - sazinies ar mums!

Tālrunis: +37120046001
E-pasts: [email protected]