Chiptuning

Pilnīgai parametru nolasīšanai dažkārt nepieciešams atvērt ECU. Lai izvairītos no lodēšanas, izmantojam adapterus.
Chiptuning ir dzinēja vadības bloka programmatūras optimizācija (arī kravas auto un traktortehnikai), ar mērķi to uzlabot vai pielāgot noteiktām vajadzībām. Mēs veicam individuālas izmaiņas vairākos dzinēja parametros- degvielas izsmidzināšanas apjomā, izsmidzināšanas brīdī, degvielas spiedienā reilā, turbīnas ģeometrijas kontrolē un citos dzinēja parametros.

Parasti tiek sasniegts 20-30% jaudas pieaugums. Vislielākais tas būs dzinējiem, kas aprīkoti ar turbīnām. Degvielas patēriņš samazinās apmēram par 10%, pie nemainīga braukšanas stila. Dzinējs strādā efektīvāk, jo tiek arī palielināts griezes moments pie zemākiem apgriezieniem, līdz ar to, novērojama mazāka vibrācija un var veikt agrāk pārslēgšanos uz nākamo pārnesumu.

Veicot chiptuning, izmantojam vismodernāko aprīkojumu, ar kuru arī ir iespējams programmēt vadības blokus 2009.gada un jaunākus, kuri ir aprīkoti ar "anti chiptuning" TProt aizsardzību, piemēram, Infineon TriCore EDC17, ME17, MED9. Lielāko daļu automobīļu ir iespējams programmēt caur diagnostikas portu OBD. Gadījumos, kad tas nav iespējams, vadības bloks tiek izņemts un atvērts, lai programmētu uz stenda ar BDM adapteriem, lai nebūtu jaizmanto lodēšanas metode, kas var neatgriezeniski sabojāt mikroshēmu. Vadības bloka vāka atvēršanai izmantojam speciālas izspiedējtapas, lai nebūtu tas jāver un jābojā ar skrūvgriežņiem, ko dara lielāka daļa chiptuning servisu.

EGR atslēgšana


EGR vārsta atslēgšana

 EGR vārsti parasti ātri nolietojas un sagādā daudz problēmas. Jauns EGR vārsts maksā ap 100-350eur. Tāpēc lielākā daļa izvēlās tos atslēgt.

Ieguvumi atslēdzot EGR vārstu:

  • Zemāka dzinēja darba temperatūra
  • Uzlabota dzinēja atsaucība
  • Nedaudz samazinās degvielas patēriņš
  • Samazināta kvēpu nogulsnēšanās dzinējā.
  • Ilgāks kalpošanas laiks DPF filtram.

DPF 

DPF filtra atslēgšana

Auto kuri ir 2006. gada un jaunāki pārsvarā ir aprīkoti ar DPF filtru, kuru kalpošanas laiks ir īss un jauna DPF filtra cena var sasniegt 1000 EUR un vairāk. Tāpēc piedāvājam DPF atslēgšanas iespēju. Izmantojam dažādas metodes, atkarībā no modeļa, lai atspējotu DPF reģenerācijas procesu. Pēc veiksmīgas atslēgšanas vadības blokā, filtru var izņemt no izplūdes, neradot kļudas vai avārijas režīmu.

Ieguvumi atslēdzot DPF filtru

  • Atkrīt dārga DPF filtra maiņa
  • Atkrīt auto avārijas režīma ieslēgšanās, ja dzinējs pēkšņi "izdomājis" ieslēgt piespiedu reģenerāciju
  • Samazināts degvielas patēriņs un ilgāks turbīnas mūžs, jo tiek izņemts izplūdes gāzu ierobežojošs elements, kurš aizkvēpšanas gadījumā rada lielu pretspiedienu