Chiptuning / remap   

Chiptuning ir auto dzinēja vadības bloka programmatūras optimizācija (arī kravas auto un traktortehnikai), ar mērķi to uzlabot vai pielāgot noteiktām vajadzībām. Mēs veicam individuālas izmaiņas vairākos dzinēja parametros- degvielas izsmidzināšanas apjomā, izsmidzināšanas brīdī, degvielas spiedienā reilā, turbīnas ģeometrijas kontrolē un citos dzinēja parametros.

Parasti tiek sasniegts 20-30% jaudas pieaugums. Vislielākais tas būs dzinējiem, kas aprīkoti ar turbīnām. Degvielas patēriņš samazinās apmēram par 10%, pie nemainīga braukšanas stila. Dzinējs strādā efektīvāk, jo tiek arī palielināts griezes moments pie zemākiem apgriezieniem, līdz ar to, novērojama mazāka vibrācija un var veikt agrāk pārslēgšanos uz nākamo pārnesumu. 


Veicot chiptuning, izmantojam vismodernāko aprīkojumu, ar kuru arī ir iespējams programmēt vadības blokus līdz pat 2020.gadam, kuri ir aprīkoti ar "anti chiptuning" TProt aizsardzību, piemēram, Infineon TriCore EDC17, ME17, MED9 un citi. Ar mūsu aprīkojumu, lielāko daļu automobīļu ir iespējams programmēt caur diagnostikas portu OBD vai BENCH mode neatverot un nebojājot vadības bloku.





EGR atslēgšana


EGR vārsta atslēgšana

 EGR vārsti parasti ātri nolietojas un sagādā daudz problēmas. Jauns EGR vārsts maksā ap 100-350eur. Tāpēc lielākā daļa izvēlās tos atslēgt.

Ieguvumi atslēdzot EGR vārstu:

  • Zemāka dzinēja darba temperatūra
  • Uzlabota dzinēja atsaucība
  • Nedaudz samazinās degvielas patēriņš
  • Samazināta kvēpu nogulsnēšanās dzinējā.
  • Ilgāks kalpošanas laiks DPF filtram.